New in

Idag åkte jag och Sara till Hööks och shoppade loss på deras sommarrea. Jag hämtade ut mitt paket samt fyndade lite annat. :)

CRW Grip syntetshanske, svart.
179,00 kr 50%, 89,50 kr.
Så bra kap, tyglarna glider alltid ur fingrarna på mig, men nu är det slut med det!
Nylongrima, Cushion tape randig.
49,00 kr.
Kommer bli grymt fin på Norton vill jag lova!
CRW® Comfort ridbyxa, beige/ljusbrun.
349,00 kr 50%, 174,00 kr.
Jag har hur mycket målarfärg som helst på mina andra såna här, så tur att jag hittade dessa, billigt också!

Goldmedal Vantage schabrak dressyr, brunt.
(Rabatt) 139,00 kr.
Kan inte säg annat är att det är så snyggt att jag dör!
Gold Medal Legacy schabrak dressyr, ljusblått.
(Rabatt) 164,00 kr.
Matchar HV polo pikén och är en väldigt snygg färg på Norton!
Fleecelindor Lamicell, bruna.
(Rabatt) 124,00 kr.
Matchar det bruna GM schabraket!
Sedan åkte vi till ÖoB och köpte...
Sjöbogårdens pälsglans, 1 liter.
59,90 kr.
Jag köpte en förra året och den tog slut för ett par dagar sen, helt sjukt. Billig och hållbar!
/Cornelia♥
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentarerna skrivs nedanför:

Ditt namn:
Bli ihågkommen?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv av dig bara!:

Trackback